Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2009 13:39 - Една легенда се завърна – огромно интервю с Михаел Шумахер
Автор: sportvox Категория: Спорт   
Прочетен: 847 Коментари: 0 Гласове:
0



image

Седемкратният световен шампион разказа надълго и нашироко за това, което го е накарало да се завърне и за целите, които си е поставил с тима на Мерцедес GP. По време на официалното си представяне като пилот на Мерцедес GP легендата на Формула 1 Михаел Шумахер отговаряше подробно на въпросите на журналистите. Техническият директор на тима Рос Браун и спортният директор на германския концерн Мерцедес Норберт Хауг играеха роля на статисти повече от 30 минути.

Предоставям ви без съкращения цялата пресконференция на Шуми по време на представянето си в британския град Бракли, публикувана от Motosport-total.de.

- Михаел, какво те накара да се завърнеш?
- В края на ноември получих обаждане от Рос, който събуди у мен желанието да се състезавам отново. Знаейки, че Мерцедес е замесен, също бе един стимул. Аз никога не съм се разделял с пистата. В края на 2006 г. бях уморен. Нямах енергия и мотивация. Три години пауза ми възвърнаха енергията, която сега чувствам. Занимавах се с мотоциклети и картинг и сега се чувствам готов за нещо по-сериозно.

- Как е вратът ти?
- Преди да си дам зелена светлина, тренирах много сериозно, за да бъда съвсем сигурен. Травмата е на 100% излекувана и повече не е тема за обсъждане. Когато през лятото исках да заместя Фелипе, беше много рано, но за контузията имаше достатъчно време, за да се излекува напълно.

- Вярваш ли си, че още веднъж може да се съревноваваш колело до колело с пилоти като Фернандо Алонсо и Люис Хамилтън? Достатъчно решен ли си да го направиш на 41 години?
- Абсолютно съм уверен в това. Чувствам, че съм на ниво. Участвах в няколко състезания на шампионите и няколко картинг състезания. По време на моята активна кариера винаги съм карал карт, за да поддържам форма. И когато сега отново подкарах карта, веднага бях бърз. Ще докажа, че мога да карам колело до колело с тези момчета, едва когато седна в кокпита. Това ще бъде вълнуващо и много се радвам. Не се съмнявам в мен. Най-хубавото е, че ще получа пълната подкрепа отвън и че никой не се съмнява в моите възможности.

Линк към цялата статия -------> http://sportvox.net/?p=28108




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sportvox
Категория: Новини
Прочетен: 136157
Постинги: 139
Коментари: 5
Гласове: 41
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031